Ve společnosti Manufaktura se neustále snaží jít s dobou a reagovat na aktuální eko trendy. Neustálé vzdělávání je klíčem k získávání nových poznatků, které lze efektivně využívat při vývoji, výrobě a prodeji produktů. Zároveň tyto informace předávají také zákazníkům, například prostřednictvím osvětové kampaně "Dovolte nám osvětu pro naši krásnou planetu".
Bez letáků
Jedním z klíčových prvků strategie firmy je minimalizace tiskovin. Díky tomu, že veškeré informace a poradenství jsou dostupné prostřednictvím proškoleného personálu a webových stránek, není potřeba vytvářet rozsáhlé letáky ani katalogy. Interní dokumenty, jako jsou faktury či výplatní pásky, jsou elektronizované a tisk byl zcela zrušen.
Šetrnější účtenky
Na prodejnách Manufaktura je k dispozici možnost netištění papírových účtenek a popřípadě pro jejich tisk se používá ekologicky šetrnější papír bez obsahu fenolu (BPA). Pokladní pásky jsou rovněž bez obsahu těchto škodlivých látek, což přispívá k ochraně životního prostředí i lidského zdraví.
Tašky z recyklátu
Plastové tašky byly nahrazeny českými taškami z recyklovaného papíru, které zákazníci mohou opakovaně využívat. Sortiment zahrnuje i šité bavlněné EKO tašky a nabízí bezobalový prodej koupelových solí.
Znovuvyužitelný PET obal
Lahvičky na kosmetiku jsou vyrobené z nejkvalitnějšího plastu (PET), který je možný opakovatelně recyklovat. A jak poznáte recyklované nádoby? Ty bílé obsahují 25 % recyklátu a transparentní lahvičky 50 %.
Cílem firmy je tak nejen přispívat k ochraně životního prostředí a uvědomovat si ekologickou odpovědnost, ale také inspirují zákazníky k ekologičtějšího životního stylu.
I takové malé kroky směrem k ochraně životního prostředí se počítají a jsou inspirativním příkladem nejen pro zákazníky.