top of page

Ekologické nákupy pro zákazníky Manufaktury

Ve společnosti Manufaktura se neustále snaží jít s dobou a reagovat na aktuální eko trendy. Neustálé vzdělávání je klíčem k získávání nových poznatků, které lze efektivně využívat při vývoji, výrobě a prodeji produktů. Zároveň tyto informace předávají také zákazníkům, například prostřednictvím osvětové kampaně "Dovolte nám osvětu pro naši krásnou planetu".


Lahvičky kosmetických prostředků s květinami na dřevěném stole
Společnost Manufaktura prodává své výrobky v obalech z recyklovaného PET plastu.

Bez letáků

Jedním z klíčových prvků strategie firmy je minimalizace tiskovin. Díky tomu, že veškeré informace a poradenství jsou dostupné prostřednictvím proškoleného personálu a webových stránek, není potřeba vytvářet rozsáhlé letáky ani katalogy. Interní dokumenty, jako jsou faktury či výplatní pásky, jsou elektronizované a tisk byl zcela zrušen.


Šetrnější účtenky

Na prodejnách Manufaktura je k dispozici možnost netištění papírových účtenek a popřípadě pro jejich tisk se používá ekologicky šetrnější papír bez obsahu fenolu (BPA). Pokladní pásky jsou rovněž bez obsahu těchto škodlivých látek, což přispívá k ochraně životního prostředí i lidského zdraví. 


Tašky z recyklátu

Plastové tašky byly nahrazeny českými taškami z recyklovaného papíru, které zákazníci mohou opakovaně využívat. Sortiment zahrnuje i šité bavlněné EKO tašky a nabízí bezobalový prodej koupelových solí.


Znovuvyužitelný PET obal

Lahvičky na kosmetiku jsou vyrobené z nejkvalitnějšího plastu (PET), který je možný opakovatelně recyklovat. A jak poznáte recyklované nádoby? Ty bílé obsahují 25 % recyklátu a transparentní lahvičky 50 %.  


Cílem firmy je tak nejen přispívat k ochraně životního prostředí a uvědomovat si ekologickou odpovědnost, ale také inspirují zákazníky k ekologičtějšího životního stylu.

I takové malé kroky směrem k ochraně životního prostředí se počítají a jsou inspirativním příkladem nejen pro zákazníky.   


bottom of page